Rólunk

asd

Társaságunk 1999-ben alakult családi vállalkozásként. Kezdetben elsősorban légi permetezéssel és légi szállítással foglalkoztunk. 2003. óta már tachográfok (gépjármű menetírók) értékesítését és szerelését is végezzük. Cégünk volt az “ACTIA-POLTIK” Sp. z o.o. lengyel tachográf gyártó cég magyarországi képviselője, és mai napig több lengyel céggel is nagyon jó kapcsolatban vagyunk. Így több éve társaságunk a MATT automotive hazai képviselete, illetve 2014. elejétől a ROMET motorgyár képviseletét is ellátjuk.

A régi márka modern technikai tartalommal, korszerű formavilággal újra elérhető a magyar vásárlólk számára is. Kis- és nagytestű robogók, utcai és sportmotorok, chopperek egyaránt szerepelnek kínálatunkban. 50-250cm3-ig terjedő hengerűrtartalommal mintegy 40-féle típust kínálunk most akciós, bevezető áron.

Egy kis történelem: A Romet egy igazán nagy múltú márka, mely minden motor, motorkerékpár, utcai és sportmotor, valamint chopper rajongó szemében egyet jelent a megbízhatósággal és tartóssággal. 15-20 évvel ezelőtt szinte minden kétkerekű rajongó rendelkezett a Romet valamely termékével. Az ötvenes évek végére, a  ZZR moped sikerességét látva, a gyár a fejlesztés és bővítés mellett döntött, és nyitottak a motorkerékpárok tervezése felé. Az első igazán nagy tömegeket elérő termék a az MR 230-as volt. Csak 1961-ben közel 4000 darabot adtak el ebből a típusból, mely mindenki számára népszerű volt. Postások, tisztviselők, fiatalok, felnőttek, egyszóval mindenki imádta a típust.

A siker azóta is töretlen, a robogók, az utca és sportmotorok, valamint chopperek forgalmazásának területén is!

Junak története 1951. végén kezdődött. Minthogy Lengyelországban nagyok a távolságok, szükség volt egy viszonylag nagy teljesítményű, megbízható, gazdaságos üzemű motorkerékpárra a hazai piac számára. Az első prototípusok 1953 . márciusában készültek el. A  gyártóhely a szczecini WSM lett, a motorokat a WSM łodzi gyárában készítették. Az 1957-ben bemutatott Junak M07 modern és korszerű motorkerékpár volt. 1959-ben megkezdődött az újabb modell, a Junak M10 gyártása, majd 1960-ban a háromkerekű áruszállítók sorozatgyártása M10/B20 típusjellel. A meglehetősen magas vételár miatt az eladások nem nőttek a kívánt ütemben, és a gyártás 1965-ben, összesen 91 429 darab elkészülte után befejeződött. A Junak M07 és M10 típusokat a világ 14 országába exportálták. Mind az M07, mind az M10 is készült sportváltozatban – enduro és krosszmodell -, gyártottak háromkerekű áruszállítót és szállítottak speciális kivitelű Junakot a rendőrség és a hadsereg számára. Természetesen lehetett oldalkocsit is vásárolni a Junakhoz.

Manapság a Junakok meglehetősen nagy népszerűségnek örvendenek Lengyelországban, amiben annak is része van, hogy nem okoz gondot a pótalkatrészek beszerzése, illetve számos új, modern formavilágú modell bevezetésére is sor került, amelyek között manuális sebességváltós motorokat is találunk. A Junak kiemelt célja a piacon a legjobb  ár-minőség arány elérése.